klarro

Alla inlägg under mars 2014

Av Karolina - 14 mars 2014 22:33

har jag hur mycket ork som helst och andra dagar kan jag bara ligga i soffan och sova bort en heldag. 


Idag har det varit en av dom bättre dagarna. Har hunnit med mycket och fått mycket gjort så det känns skönt.

Började dagen men lite fredagsstädning innan jag, Ola och Theo åkte till IKEA. 

Köpte lite små krams och luckor till hyllan vi köpte förra helgen när mamma och pappa var nere. 

Sen åkte vi hem och jag passade på och vila lite med Theo medans han skulle sova middag innan Elliot skulle ner på stan och kolla på lite kläder åt honom.


I helgen är det för VM här i Falun och Ola och barnen ska dit och kolla, jag hade tänkt stanna hemma och pyssla lite. Har en bok som jag läser inför förlossningen. Föda utan rädsla heter den och det är mycket jag lärt mig av den. Handlar mycket om hur mycket tankens kraft styr oss och man får olika verktig hur man ska tänka under förlossningen och under värkarna. Kommer ta med mig mycket av det och ska verkligen försöka tänka på det sen när man ligger där med smärtorna, men denna gången är jag inte alls rädd som jag var när vi väntade Theo. 


Tröttheten har kommit sig smygande så jag ska passa på och lägga mig innan det går över!


På återseende!!

Av Karolina - 13 mars 2014 07:04

Har under en period inte varit så aktiv med bloggen.
Kan beskriva det som jag gått i ide, har varit så sjukt trött. Börjar äntligen vända, sol värme och järn tabletter har bidragit till de känns de som.

Magen växer för fullt och måste erkänna att det känns lite sorligt att inom två veckor så kommer man aldrig mer vara gravid, men då äntligen är min skrutt här och våran familj är komplett.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥ KAROLINA ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards