klarro

Direktlänk till inlägg 8 november 2013

Äntligen helg!

Av Karolina - 8 november 2013 09:03

Äntligen fredag och Ola är hemma. I morgon är familjen komplett då Elliot och Elvira kommer.
Så roligt när dom är är här för man ser verkligen hur mycket dom betyder för Theo och hur mycket Theo betyder för dom, syskonkärlek på hög nivå.

Eftersom jag har så många semesterdagar kvar så slängde jag in en semesterdag i helgen också.

Anna, Tommy och Albin kommer till Falun idag. Var jätte länge sen vi träffade dom nu så det ska bli roligt och träffa dom igen. Kul och se hur Theo och Albin är mot varandra nu, när även Albin har lärt sig att gå.

Är även sugen på ett Ikea besök idag på förmiddag men Ola är inte lika entusiastisk som mig konstigt nog :)
Få se om man kan övertala honom.

Nu ska jag göra mig i ordning, så man kommer igång idag..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 14 mars 2014 22:33

har jag hur mycket ork som helst och andra dagar kan jag bara ligga i soffan och sova bort en heldag.    Idag har det varit en av dom bättre dagarna. Har hunnit med mycket och fått mycket gjort så det känns skönt. Började dagen men lite fredags...

Av Karolina - 13 mars 2014 07:04


Har under en period inte varit så aktiv med bloggen. Kan beskriva det som jag gått i ide, har varit så sjukt trött. Börjar äntligen vända, sol värme och järn tabletter har bidragit till de känns de som. Magen växer för fullt och måste erkänna at...

Av Karolina - 3 november 2013 09:26

I helgen har jag tagit semester, eller fick igenom hela passet i fredags men måste till jobbet idag kl 21 och jobba halva arbetspasset pga av vikariebrist. Mamma och pappa är här och hälsar på, kom i fredags och åker i morgon. Theo var inte ett du...

Av Karolina - 16 oktober 2013 13:10

Nu händer det saker varje dag, har gjort det ett tag när jag tänker efter. Våran älskade inge är så finulig och smart. Ser inte bättre ut än att jag och Theo har åkt på magsjuka så det är skönt att Ola jobbar hemma i veckan. Ola och Elliot fick stå...

Av Karolina - 14 oktober 2013 23:33


Theo har haft svårt och somna några kvällar igen nu så han fick vara uppe lite längre. Jag satt och kollade på tv-programmet Ensam mamma söker och en av mammorna kysste sin date, min älskade lilla skrutt kollade på tvn och sen kollade han på Ola och ...

Presentation


♥ KAROLINA ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards