klarro

Alla inlägg under november 2013

Av Karolina - 8 november 2013 09:03

Äntligen fredag och Ola är hemma. I morgon är familjen komplett då Elliot och Elvira kommer.
Så roligt när dom är är här för man ser verkligen hur mycket dom betyder för Theo och hur mycket Theo betyder för dom, syskonkärlek på hög nivå.

Eftersom jag har så många semesterdagar kvar så slängde jag in en semesterdag i helgen också.

Anna, Tommy och Albin kommer till Falun idag. Var jätte länge sen vi träffade dom nu så det ska bli roligt och träffa dom igen. Kul och se hur Theo och Albin är mot varandra nu, när även Albin har lärt sig att gå.

Är även sugen på ett Ikea besök idag på förmiddag men Ola är inte lika entusiastisk som mig konstigt nog :)
Få se om man kan övertala honom.

Nu ska jag göra mig i ordning, så man kommer igång idag..

Av Karolina - 3 november 2013 09:26

I helgen har jag tagit semester, eller fick igenom hela passet i fredags men måste till jobbet idag kl 21 och jobba halva arbetspasset pga av vikariebrist.
Mamma och pappa är här och hälsar på, kom i fredags och åker i morgon.
Theo var inte ett dugg blyg denna gång men så pratar vi varje dag på FaceTime oxå.

Ikea har öppnat i Borlänge, var varsin en snabbis i fredags. Ola blev förvånad när han såg kvittot. Hade bara handlat för lite över 100kr :) bra jobbat tyckte han..

Idag fyller Ola år! Ska fira honom bättre nästa vecka då Elliot och Elvira är här. Anna, Tommy och Albin kommer även nästa helg. Ska bli så roligt och träffa Albin var i somrars sist och han kan gå nu så ska bli kul att se Theo och han tillsammans :)
Hoppas jag får ledig på lördagen bara.

Theo sitter uppe med morfar och äter gröt nu, skönt med lite sovmorgon!!

Presentation


♥ KAROLINA ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards